Q: Beszélnél nekünk egy kicsit a Skatelandről? Rosszul esett, hogy enm tudtál elmenni a Sundance-re, amikor debütált?
Ashley: Annyira ott akartam lenni. Bárkinek, aki nem tudja, a Skateland egy független film, amit közveztelnül a Twilight után forgattam le. Ez a nyolcvanas években játszódik. Tony Burns rendezte,és amikor megtudtam, hogy a Sundance-re megyünk vele, gyakorlatilag elsírtam magam. New Yorkban voltam a New Moon népszerűsítésén (press), és ez a hír olyan volt, amire tényleg nagy szükségem volt, és amit tényleg nagyon akartam. A Twilight után aláírtam a The Apparition főszerepét, ami egy hihetetlen stúdiófilm.. És ezután kijelentettem, hogy szeretném, ha az egyik filmem bejutna a Sundance-re. Nem megyek el a Sundance Fesztiválra, hacsaknem jelölik a filmemet, mert anélkül ez egyfajta felhajtás lenne. Szóval bekerültem, tényleg extázisban voltam, de aztán a hó tönkretett mindent.Akkor kezdtük el a The Apparition próbáit, és mivel főszerepet játszottam, végig ott kellett lennem.Sokmindent meg kellett beszélnünk és vitatnunk. Az azonban sajnos az utolsó pillanatban világossá vált, hogy akár Berlibnben, akár a sundance-szen havazik, én nem tudok majd elmenni, mert a repülők nem fognak indulni. Úgy lett volna, hogy Berlinből a Sundance-re megyek, ott töltök két napot, majd vissza Berlinbe. Csak fárasztó lett volna, ami nem a legjobb módja egy film elkezdésének. Amennyire ott akartam lenni és amennyire le voltam lombozva, hogy mégse mehettem, annyira tisztában vagyok vele, hogyha lett volna bármilyen más, jobb mód, akkor ott lettem volna. A Skatelandesek és a The Apparitionos kollégák is kemyényen dolgoztak azon, hogy elmehessek. Dehát ez egyike azoknak a dolgoknak, amik nem jöttek össze, viszont végsősoron elmehettem a SXSW fesztiválra, ezt így dolgozták ki.
Q: Ahogy Chris Weitz adott a New Moon-hoz, úgy adott David Slade az Eclipse-hez egy "tantervet"?
Ashley:Nem, ő nem adott nekünk ilyet. De az összes stábtaggal leült és órákon át elbeszélgetett, kétszer vagy talán háromszor is, átbeszéltük az egész szövegkönyvet és azokat a részeket, amiket tisztázni szerettünk volna. Más módon közelítette meg, de mégis nagyon együttműködő volt. A rendezőknek megvan a maguk látásmódja. Nem akarnak nagy változásokat eszközölni a karaktereinkben, de a látásmódjuk különbözhet egy kicsit. Nyilvánvaló, hogy David Slade a Chris Weitz-i világnál sötétebben látta a filmet, így kellett egy kicsit dolgoznunk azon, hogy ne különbözzenek nagyon.
Q: Olvastad Stephenie Meyer új regényét?
Ashley: A Midnight Sunról ebszélsz, amit még nem adtak ki? Némely részeit igen, azt hiszem, a Twilight forgatása alatt, mielőtt ez az egész kiszivárogtatásos dolog megtörtént.
Q: Nem azt a könyvet, hanem Bree Tanner rövid második életét.
Ashley:Nem, nem olvastam.
Q: Aggódik amiatt, hogy beskatulyázzák a Twilight filmek műfajába, és van oylan műfaj, amit szívesen kipróbálna legközelebb?
Ashley: Igen, a történetem nagyban különbözik más emberekétől. A siker nagyon gyorsan következett be, rengeteg elismerést kapok, pedig nem is igazán csináltam semmit. Még annyiféle dolgot nem próbáltam ki. Szeretem a filmezést. Imádom a kalandot bennük, és mindegyik fajtát ki szeretném próbálni. Most kábé olyan vagyok, mint egy kisgyerek a cukorkaboltban. Mindent meg szeretnék csinálni, amire eddig nem volt alkalmam. Azt hiszem, a drámát már kipipálhatom. Szeretnék vígjátékban is szerepelni. Azt hsizem, a musical is nagyon mókás lenne. Majd meghalok azért, hogy egy akciófilmben kapjak szerepet. Amikor egy filmet csinálok, még ha nem is akciófilm vagy komédia, valahogy ráérzek az ízére és teljes erőbedobással csinálom. Tehát, olyan munkákat igyekszem kiválasztani, amik karrierrel kecsegtetnek, és nem ragadok le egy témánál.
|